Bij Laserkliniek Zwolle nemen we uw zorg uiterst serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. Meestal verloopt het contact met uw zorgverlener zonder problemen. Ondanks onze aandacht en inzet van ons team kan het gebeuren dat u niet tevreden bent; denk aan een behandeling die niet volgens plan loopt of u bent niet tevreden over de zorg die wordt geleverd.
In gesprek gaan
In dat geval nodigen we u graag uit voor een gesprek met de betreffende zorgverlener. Het kan namelijk zijn dat er een misverstand is en uw zorgverlener kan u hierover meer uitleg geven. Ook als er iets mis gaat stellen we het op prijs dat u dit met ons deelt.
Gesprek niet naar tevredenheid verlopen?
Wilt u het gesprek niet aangaan of het gesprek is niet naar tevredenheid verlopen dan kunt u zich wenden tot onze interne klachtenfunctionaris. U kunt dan een klacht indienen. U kunt erop rekenen dat wij uw klacht serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Uitgangspunt is het verder optimaliseren van onze dienstverlening en zorg.
Wat kunt u doen?
Uw klacht kunt u per e-mail sturen naar info@laserkliniekzwolle.nl
Omschrijft u alstublieft zo precies mogelijk uw klacht en om welke behandeling(en), behandelaar(s) en tijd(en) deze klacht betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op en doen ons uiterste best om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Klachtenfunctionaris
Als u er met ons om wat voor reden dan ook niet uitkomt dan kunt u zich wenden tot onze externe klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Op verzoek voorzien wij u dan van meer informatie hieromtrent. De kliniek is aangesloten bij een klachtenloket voor Paramedici.
Het team van Laserkliniek Zwolle